Bildinfo

..... a bisl wos gehd ollawei

  • 118 Antworten
  • 33460 Aufrufe

0 Mitglieder und 2 Gäste betrachten dieses Thema.

Offline Bergfuzzi

  • *****
  • 1452
  • "Aufrichtig Bergsüchtig."
..... a bisl wos gehd ollawei
« am: Sa, 22. Sep 2012, 19:50 »
Servus

heid a schlechwedatour auf de Kampenwand gmochd......... #cheesy#



vom PP in Hintergschwendt üba "Bei unserer lieben Frau" und de Roßboden a de Steinlingalm aufe, bis do hea warn a nu d´leid undawegs.



.....und los is ganga dann mim dauareng und da suppe, und des andare auf oan schlog ganza loa undawegs......... >:D

aufe üban Kaisersaal an gipfe und soafig wia de sau wars.......... #noproblem#





obe wia aufe..... ;D

830 hm / 10 km und 2 h 25 min.

an scheena gruas vom fuzzi

Re: ..... a bisl wos gehd ollawei
« Antwort #1 am: Sa, 22. Sep 2012, 22:40 »
Alle Achtung! Diese polierten Felsen sind bei Nässe kein Spaß! 

Offline Bergfuzzi

  • *****
  • 1452
  • "Aufrichtig Bergsüchtig."
Re: ..... a bisl wos gehd ollawei
« Antwort #2 am: So, 23. Sep 2012, 18:56 »
Alle Achtung! Diese polierten Felsen sind bei Nässe kein Spaß! 


do muasd dann a bisl meara schaun wosd händ und d´fias hi setzt........ #gruebel#

dafia hods heid wieda bessa ausg´schaud........ ;D



Gruß fuzzi

Offline eli

  • *
  • 3927
  • Bergeinsamkeit ist Ewigkeit
Re: ..... a bisl wos gehd ollawei
« Antwort #3 am: Di, 02. Okt 2012, 21:39 »
Servus beinand,  

der Bergfuzzi hat scho recht: a bisl wos gehd ollawei! Am Sonntag war`s ja draußen ziemlich grob und auch der Wetterbericht für die roBerge war nicht besser angesagt. Aber was tun, wenn man nette Besucher aus Hessen hat, die unbedingt mal einen richtigen Berg von oben sehen wollen?  ::)

Genau! Rein ins BGL: Nebel!  >:(  Hintre nach Hinterbrand Nebel, Nieseln!  >:( :(  Rauf auf den Jenner: Nebel... aber kurz vor dem Gipfelhaus irgendwo  ein blaues Fleckerl am Himmel, es wird doch nicht  ::) ....und es ward Licht!
War einfach grandios , mal direkt über dem Nebelmeer zu stehen! Nur die Gipfelspitzen vom Staufen über Untersberg usw. zu sehen. Und mal keine Unmenge von Leuten da oben zu treffen. :)

Hawedere bis zur FS, ( damit keine Beschwerden kommen!  ;D )

eli

Offline RossiS

  • *
  • 308
  • † 06.06.2018
Re: ..... a bisl wos gehd ollawei
« Antwort #4 am: Di, 02. Okt 2012, 22:24 »
So ein Nebelmeer wie am Sonntag erlebt man selten. Wir waren auch ganz beeindruckt. :o

Kehlsteinhaus und Mannlgrat am Göll

Offline eli

  • *
  • 3927
  • Bergeinsamkeit ist Ewigkeit
Re: ..... a bisl wos gehd ollawei
« Antwort #5 am: Mi, 03. Okt 2012, 10:50 »
Klasse Aufnahme RossiS!  8)

Die Nebelgrenze schwankte bei uns so zwischen 1700 und 1900m.  Da musste man die Brot - Zeit , so wie die  "Zwei Unbekannten" -  genau timen! ( Bild c )

Bild e : Hier der meinen Freunden versprochene, unvergleichliche " Königsseeblick "  ::)  :(

Bild d : Zuhause habe ich ihnen dann dieses Bild noch gezeigt. Hab´damit aber keinen Blumentopf gewonnen.  :D

Na hawedere!

eli

Offline Bergfuzzi

  • *****
  • 1452
  • "Aufrichtig Bergsüchtig."
Re: ..... a bisl wos gehd ollawei
« Antwort #6 am: Sa, 27. Okt 2012, 20:23 »
heid an Inzeller Kienberg aufe......... ;D



vom PP Aschenau üba de Forststraße a de Kienbergalm aufe. vo do üba de Skihütte an gipfe aufe....... #cheesy#



obe wia aufe und da Winter läßt a weng Grüßen.

Gruß fuzzi

Offline Bergfuzzi

  • *****
  • 1452
  • "Aufrichtig Bergsüchtig."
Re: ..... a bisl wos gehd ollawei
« Antwort #7 am: Fr, 02. Nov 2012, 20:55 »
dann schaun ma moi wos moin gehd........ #cheesy#

auf alle Fälle wos südseitiges....... 8)

Gruß fuzzi

Re: ..... a bisl wos gehd ollawei
« Antwort #8 am: Fr, 02. Nov 2012, 22:18 »
servus,

rotwand ging heut auf jeden fall sehr gut. überhaupt nix los  8)

lg
sachranger

Offline Bergfuzzi

  • *****
  • 1452
  • "Aufrichtig Bergsüchtig."
Re: ..... a bisl wos gehd ollawei
« Antwort #9 am: Sa, 03. Nov 2012, 15:32 »
auf alle Fälle wos südseitiges....... 8)




...........und des um de Jahreszeit, oifach genial........... #secret#

Gruß fuzzi

Offline eli

  • *
  • 3927
  • Bergeinsamkeit ist Ewigkeit
Re: ..... a bisl wos gehd ollawei
« Antwort #10 am: Sa, 03. Nov 2012, 17:20 »
Servus Bergfuzzi,

mein Tipp zu deinem  SR ( = Samstagsrätsel ) : Irgendwo in der Staufengruppe?  ::)

Hawedere

eli

Offline Bergfuzzi

  • *****
  • 1452
  • "Aufrichtig Bergsüchtig."
Re: ..... a bisl wos gehd ollawei
« Antwort #11 am: Sa, 03. Nov 2012, 19:10 »
mein Tipp zu deinem  SR ( = Samstagsrätsel ) : Irgendwo in der Staufengruppe?  ::)




moanst das do soichane leit untawegs san, eli  ??? .......... >:D

Offline eli

  • *
  • 3927
  • Bergeinsamkeit ist Ewigkeit
Re: ..... a bisl wos gehd ollawei
« Antwort #12 am: So, 04. Nov 2012, 12:12 »
Servus Bergfuzzi,

eigentlich ist Sonntagsarbeit ja verboten, aber weilsdesdubist  :D mein zweiter Vorschlag:

Du warst südseitig im Lattengebirge:  Rundtour Wachterl - Moosenalm- Jochköpfl - Mordaualm...Und du warst oben auf`m Karspitz -

oder ganz woanders!  ;D

Und die Radler, die sich da den Berg hochschinden, sind die mountainbiketour rundumadum gefahren --schoben - fallen..). Mir sind da auch schon welche begegnet.

Hawedere

eli

Offline Bergfuzzi

  • *****
  • 1452
  • "Aufrichtig Bergsüchtig."
Re: ..... a bisl wos gehd ollawei
« Antwort #13 am: So, 04. Nov 2012, 21:41 »
mein Tipp zu deinem  SR ( = Samstagsrätsel ) : Irgendwo in der Staufengruppe?  ::)


jeb so is, hod scho basd.......... #angel#


stoananer Jäger

do warn gesdan fast perfekte Verhältnisse...... ;D

........und mid de biker hama vui zum locha g´hobd........ >:D

Gruß fuzzi

Offline eli

  • *
  • 3927
  • Bergeinsamkeit ist Ewigkeit
Re: ..... a bisl wos gehd ollawei
« Antwort #14 am: So, 04. Nov 2012, 22:00 »
mein Tipp zu deinem  SR ( = Samstagsrätsel ) : Irgendwo in der Staufengruppe?  ::)
jeb so is, hod scho basd.......... #angel#
stoananer Jäger

Und ich schlage mir ruhelos und verzweifelt zwei Nächte um die Ohren!  ;D   Des kost di a Hoibe! Beim nächsten date! 

hawedere

eli

Offline Bergfuzzi

  • *****
  • 1452
  • "Aufrichtig Bergsüchtig."
Re: ..... a bisl wos gehd ollawei
« Antwort #15 am: Fr, 18. Apr 2014, 20:18 »
Servus

heid nu wos kloans gmochd....... ;D


Kleiner Rechenberg

Gruß fuzzi und  #ostern#

Offline Bergfuzzi

  • *****
  • 1452
  • "Aufrichtig Bergsüchtig."
Re: ..... a bisl wos gehd ollawei
« Antwort #16 am: So, 04. Mai 2014, 11:31 »
Servus

gesdan zersd bei Dauerregen und dann bei Schneefall an Unternberg aufe.......... #regen2#


Unternberg

vom Seehaus an gipfe aufe..... #blitz1#


beim hütterl


füan duarschd war g´soagd

obe wia aufe..... #super1#


Abkühlung


Im Abstieg

Gruß fuzzi

Offline Isländer

  • ****
  • 31
  • Untn is ma schneller ois wia obn
Re: ..... a bisl wos gehd ollawei
« Antwort #17 am: So, 04. Mai 2014, 15:16 »
Servus Fuzzi,
nimmt dei Hund do grod as Brennholz fürn Winter mit?  ;D
Gruß helli

Offline Bergfuzzi

  • *****
  • 1452
  • "Aufrichtig Bergsüchtig."
Re: ..... a bisl wos gehd ollawei
« Antwort #18 am: Fr, 16. Mai 2014, 23:16 »
Servus

heid nu bei de Eisheiligen am Hochfelln voabei gschaud........ #fruehling+


Bei Minus 1 Grad und 10 cm Schnee und Sturm

Servus Fuzzi,
nimmt dei Hund do grod as Brennholz fürn Winter mit?  ;D
Gruß helli


jeb so is........  #cheesy#

hod heid a wieda wos gfundn....... >:D



Gruß fuzzi

Offline Bergfuzzi

  • *****
  • 1452
  • "Aufrichtig Bergsüchtig."
Re: ..... a bisl wos gehd ollawei
« Antwort #19 am: Sa, 02. Mai 2015, 21:12 »
Servus

heid an Unkener Wetterkreuz voabei g´schaud....... #fruehling2#



vom PP bei da Kirche üba de Untere Hölzlalm is an gipfe nauf ganga..... #cheesy#



de sichd war ned berauschnd, aba wos soid....... #hihi#





obe bin i dann heid üba de Forststraße, de war ned so rutschig und badseg wia da steig......... #angel#



Gruß Bergfuzzi