Bildinfo unter Aktuelle Informationen




         

Die letzten Gewinner

426: Nachteule
425: Nachteule
424: Nachteule
423: Steinbock78
422: Zeitlassen
421: Chtransalp10
420: Nachteule
419: Arzterin
Blumenrätsel: Eli
418: Maiwanderer
417: GeroldH / Elli Pirelli
416: Maiwanderer / Chtransalp10
415: Stromboli


Montagsrätsel Nr. 285

Begonnen von eli, 04.09.2011, 19:22

0 Mitglieder und 1 Gast betrachten dieses Thema.

eli

Servus beinand,
"in der Not, da frisst der Teufel Fliegen"  >:D , meint ein altes Sprichwort -oder anders gesagt: Beim neuen MR 285 müssen Christian M. und ich etwas improvisieren, uns fehlt diesmal ein aktueller Fragesteller! >:( Die letzten beiden Gewinner stehen aus guten Gründen noch nicht zur Verfügung ( da_hans hat ja erst vor 3 Tagen gewonnen ); da bleibt dann kurzfristig als Notnagel nur noch der neue Co - Moderator  ;) Aber ausfallen soll der Rätselspaß denn auch wieder nicht! Oder?  ::)
Bitte also um Nachsicht bei diesem " wie die Jungfrau zum Kinde - eli Rätsel"  :D Deshalb wird es auch sehr locker und leicht zugehen, ggf. Fehler abwinken. Es richtet sich diesmal auch wieder einmal  insbesondere an unsere " newcomer", mehr dazu gleich..
Hier die traditionellen Vorinfos am Sonntagabend:
Das Motto lautet: Sennerin sucht Senner   :-* - und umgekehrt: ein bittersüßes Melodram in sechs Bildern, das wir hoffentlich gemeinsam zu einem happy end führen!  #angel#
Ab morgen machen sich d`Rosi ganz im Osten  und da_Bergi ganz im Westen Bayerns auf den Weg über Almen und Berge, nur in Oberbayern (1.klkl. Ausnahme), voller Sehnsucht und Hoffnung, sich irgendwo zu begegnen!  ::) Wir begleiten sie auf ihren Tagesetappen, dabei müsst ihr jeweils einen Buchstaben in den Rucksack packen. (ggf. Umlaute einzeln, ß als ss zählen).
Mein Schreibfenster  fällt wieder durch, bin gleich nochmal da

eli

eli

Weiter geht`s mit den Vorinformationen:

Wer am nächsten  ;D Sonntag, aber nicht früher, dann nach einer Zusatzfrage zuerst den Treffpunkt und 10 richtige Tagesziele ins Forum stellt, ist Siegerin bzw. Sieger des MR 285.
Aaaaaaber: An diesem Tag sind nur roBergler - Innen berechtigt, die noch nicht gewonnen haben!  :'(
Am folgenden Montag dann diejenigen unter euch, die bereits 1, 2 oder 3 mal gesiegt haben.
Ab Dienstag dann allgemeines Gewurl um den Stockerlplatz!  :D
Ich stelle euch schon mal 2 Bilder dazu ein, die die ganze Ost - Westbandbreite unserer oberbayerischen Berge ein wenig dokumentieren sollen. Sind aber für die Lösung unerheblich!
MR 285 a : ganz im Osten unseres roberge - Kerngebietes
MR 285 b : ganz im Westen (richtig, steht auch auf österreichischer Seite!)
Na dann, viel Spaß und Dank allen, die fleißig mitspielen und rege nachfragen! :)

Hawedere

eli

eli

Servus beinand,

" i bin d`Rosi von der ... alm!

I stirb scho boid vor Langeweile do herom ! >:( Ja ja, schee is scho do herom bei meine Viecher, aba weit und breit koa gscheids Mannsbuid!  ::)  ???  (Bild aa)
Kumma scho vui vorbeigstiert, meistens mit dreckade Haxn  :( , obwoi oberhoi a kloana See war. Aba koana bleibt länger hocka, obwoi i scho a saubers Madl bin!  8)  (Bild b )
Aba neili, aufm Rosenheimer Herbstfest, oh mei, do hob i an saubern Burschn gseng!!!  #angel#
Bis i dann nomoi gschamig gschaugt hob, war der fesche Kerl scho wieda unter de vuin Leit verschwundn.  :(
Und genau den suach i jetzt! Und genau den find i a!! Der kummt ma ned aus!!! 8) So wahr i d`Rosi bin!"

Anm. des Verf.: Wie heißt denn jetzt die Alm von der Rosi?  ::) 5. Buchstabe

eli

Servus beinand,

i bin da_Bergi, da Bergi mit da Klampfn. Mei Alm liegt südseitig von dera großen Wand. (Bild a) Schee is scho herom, aba i stirb vor Langeweile!  >:( Was nutzt ma de scheenste Oim, bois oiwei bloß Seniorinnen aufm "Altweibersteig" vorbeizuckln.   :P
Und oiwei bloß Holzhackn huift a ned wirklich! ;D  (Bild b)
Jaa neili, aufm Rosenheimer Herbstfest, mei do hob i a blitzsaubers Deandl gseng!  :-*
Aba bis i mi traut hob, dass i`s o red, hab is scho nimma gseng a!  :o Herrschaftszeitn!  :'(
Und genau die wars gwen!  :-*
Und genau des Madl find i jetzt!  :-*
Die kummt ma ned aus!   -    So wahr i da_Bergi bin! :-*

Anm. d. Verf. : Wie heißt die Wand oberhalb der Alm? - 12. Buchst.
Wer nicht so weit zählen kann  >:D alternativ: der 8. Buchstabe des Almnamens




eli

Servus,

die Rosi hat mir noch ein Bild von ihrer Alm geschickt, das will ich euch nicht vorenthalten!   :)
In unserem Hüttenguide findet man , glaube ich, ein ähnliches.  ;)

hawedere

eli

eli

Servus nochmal,

also da_Bergi ist ja abgedüst wie eine Rakete!  :o Natürlich nicht über den Altweibersteig, sondern gleich hinter der Alm über die Fels - Köpfe und durch die Latschen.
Der will es wissen!  :D

hawedere

eli

eli

Morgn beinand,  :)

jetzt hob is gravotisch packt! Raus aus meine BGL -Berg und nauf wia a Gamserl und drüba üba de " 5 Gipfel auf einen Streich".  8)
Aba weit und breit nix von meim Senna zum segn.  Grad zwoa Jaga hob i troffn, san eiskoide Typn, nix für mi!  >:(
I brauch oan mit vui Gfui, der mir a moi a Gstanzl beim Fensterln singt.  #angel#

Oiso guad, dann übernacht i hoid auf dera Oim da, wos a weng streng nach Kraut schmeckt. Macht a nix! Bis boid!
Eier Rosi

Anm. d. Verf.: Wie heißt denn der letzte Berg bei der Überschreitung? (Bild c im Hintergrund)   ::)   Gesucht ist der 3. Buchstabe

eli

Servus beinand,

heid is ma a weng naß neiganga!  ??? Erst bin i durch de saukoide Isar gschwumma  :o , nachad durch de Weißachn durch - ge - wa - tet ??? und zletzt hob i mi a no verlaafa >:( Jetzt steh i da herobn - und mei Oim zum Übernachtn is irgendwo do hintn aufm Buidl re. bei der helln Pyramidnspitzn,  ::).
Da muass i jetzt wieda hintre: Aba da versumpf i dann richtig, falls mei Madl do a ned is.  >:D
habedere
da_Bergi mit da Klampfn

Anm. d. Verf. : Gesucht ist der 3 . Buchstabe des Berges mit dem langen Kamm

eli

Servus beinand,

habe da noch zwei Bilder gefunden, wo da_Bergi sich heute am Dienstag rumtreibt:

Bild a: zeigt die Alm, wo es heute Abend für ihn wohl nochmal recht "naß"  ;D hergeht.
Bild c: zeigt den langen Kammverlauf mit der gesuchten höchsten Bergspitze.

Na dann

hawedere

eli

eli

Oiso dann weida, immer weida   :P Richtung Westen, Richtung Rosenheimer Herbstfest  #angel# De Haxn dean ma weh  ???  und verlaafa hob i mi - glaab i - a!  :o
Do steh i do herobn auf am Gipfe, den i ned kenn (Bild dd::) De scheene Bleame auf dem Buidl ddd, die kenn i scho, aba ned de Berg um mi rum.?  >:( I glaab fast, de Geier wartn scho auf mi arme Wally - äh Rosi  (Bild d )
I denk, i steig einfach amoi in des Tal do unten ab - und rühr mi nachhed nomoi.
Eier Geier - Rosi
Anm.: Gesucht ist der 3. Buchstabe des Berges mit dem Gipfelkreuz

eli

Servus beinand,

heute Freunde , moan i, lass i `s a weng ruhiger ogeh, mei Kopf... 8)
Es langt ja a scho de Schinderei da rauf zu dene 2 Berg. (Bild e ) Wohi geh i nachhad?
Geh i bloß den rechten, den höhern?  ::)  geh i den linken?  ::)   geh i am End beide?  ::)  ::)
;D  Ha, i moan, i fahr einfach durch des Kar da ob  >:D
Servus
Frage: Wie heißt denn die markante Stelle, an der unser Bergi grad steht? Am ...  2. Buchstabe
(Im BayernViewer/Vermessungsamt  - bzw. in unserem Tourenarchiv werdet ihr auch fündig  ;) )

eli

Ach ja,

d`Rosi will heute ja am Mittwoch auf dieser Alm übernachten: Bild cc. Vorher besucht sie aber noch die "schlafende Jungfrau"
Kleiner Tipp: der 3. Buchstabe der Alm ist identisch mit dem 3. Buchstaben des gesuchten Gipfels

hawedere

eli

eli

Servus beinand,

schee langsam werds fad!  >:( Jetzt renn i scho an 4. Tag durch de Berg - und koa roBergler In weit und breit  :o und mei Traumbursch  #angel# erst recht ned!  :(
Und auskenna dua i ma nimma  ::) Erst bin i an dera Oim vorbei kumma ( Bild b2 ) und jetzt steh i an dem Gatterl do. ( Bild dd ) Was soi jetzt des für a Markierung sei? Da muasst ja an Kopfstand macha!  ;D
Na servas

Frage: Auf welchen Gipfel führt denn dieser markierte Steig? 3. Buchstabe

eli

Schee langsam werds fad!  >:(
Jetzt renn i scho an 4. Tag in de Berg umanand - und weit und breit is mei Traumdeandl  #angel# nicht zum segn! :(
Adrenalin pur!! :o Jetzt kraxl i da den Kletterfelsen auffi wia  a wuidgwordner Stier!  Und drobn sing i ihr a Gstanzl, vielleicht huift des! >:D
" Wenn ich erklimme schwindelnde Höhen, steige dem Gipfelkreuz zu -
  in meinem Herzen brennt eine Sehnsucht, die lässt mich nimmermehr in Ruh`!
  Buidsaubers Madl mit stramme Wadl - da_Bergi hats Herz hoid an die verlorn!
  Deandl, wo steckst du, i find ma koa Ruah, da_Bergi hat ewige Liebe geschworn!"
Wauuuu....
 

Frage: Wie heißt denn der 4. Buchstabe der Scharte, von der das Bild aufgenommem wurde?

eli

Servus,

jetzt hab` ich schon einen Schreck bekommen und befürchtet, dass mir da_Bergi vor lauter Liebeskummer da in den See reinhupft!  :o  (Bild f )
Entwarnung:P Der ist ganz professionell wie die Münchner Kletterer über den "Weiberschreck"  :D  und die Rinne abgestiegen. Da hat er sich dann gleich einen frischen Schnittlauch für seine Brotzeit auf dem kleinen Felsen vor der Wand gebrockt.  ;)
Der Bergi ist cool, der gibt nicht so schnell  auf!  8)

hawedere

eli

eli

Guten Morgen beinand,

bin gestern no bis zum Sonnenuntergang obn am Gipfe ( Bild Do d`Rosi  ee )gwen - i moan, i hätt a ganz von da Weitn "wehmütige Klänge eines Bergvagabunden"  8) ghört - aba mei Nachbarin hat gmoant, da schmatzt oana  :o Banausin! -
Ja und heit steig i auf an ganz an hohen Gipfe, da hob i dann a bessere Rundumsicht!  ::)
Bild Fr. d`Rosi a  und c.
I hob die Hoffnung no ned aufgebn - na, i bin ned guter Hoffnung :D - i find den Burschen scho no!  :)
Servus
Anm.: Gesucht ist der 3. Buchstabe des Berges mit dem Gipfelkreuz

eli

Servus beinand,

a sauberne Tour!  >:( Erst kämpf i mi durch den Latschnverhau ( Bild e2 ),  :(
dann fall i in an Ameisenhaufen eini () Bild e1 )  :o
und jetzt steh i do herobn und hob koa Ahnung, wo i bin!  ??? Ned amoi a Gipfekreiz is do  >:(
Na servas! (Bild e )


Frage: Wie heißt denn der 6. Buchstabe dieses Berges?

eli

Wechselbad der Gefühle für d`Rosi  >:(         #angel# 

Der selbe Freitag - Berg -   in einem etwas seltsamen Sommer >:D

hawedere

eli

eli

Servus beinand,

jetzt ko i boid nimma!  >:(  D`Haxn dean ma weh  >:( , mei Herz duad ma weh  >:(...
Jetzt rast i  a weng bei dera scheena Oim do.  :'(

Pfiad eich


Anm.: Lassen wir die Rosi ein wenig ausrasten, sie weiß ja gar nicht, dass sie kurz vor dem ersehnten Ziel steht!  ;)
Frage: Wie heißt denn die Alm auf unserem Samstagbild?   8. Buchstabe

eli

Na gut, überredt!  ;D

Jetzt steig i hoid den Berg a no rauf - der in da Mittn - obwoi`s da herom vui staada war. Aba ihr brauchts ja no den 6. Buchstaben von dem Nachbarberg do  drübn.  ;D

hawedere