Hochstaufen Winterbegehung am 10.01.2009
 

   



Hochstaufen Winterbegehung am 10.01.2009

Begonnen von Bergfuzzi, 05.01.2009, 15:28

0 Mitglieder und 1 Gast betrachten dieses Thema.

Bergfuzzi

Servus Midananda

Am Samstag dad i an Hochstaufen aufi geh....... #cheesy#
Los gehds vo da Padingeralm üba de Bartlmahd zum Reichenhaller Haus und an Hochstaufen aufi...... ;D
Abstieg ist wie Aufstieg..... ;)
Los dad i umara neine vom Parkplatz geh, soirad wer lusd und laune hom oifach meidn und midgeh........ #angel#

do war nu da oa oda andere link...... ::)  druck mi    is auf roberge    und numoi



Gruß Ralf

gemse78

Hallo Ralf,

ich wär schon interessiert mit dir die Winterbegehung zu machen. Nur was bräuchten wir an Material? Schneeschuhe? Tourenski oder was auch immer? Ich komme aus Rosenheim und wäre natürlich daran interressiert noch jemand im Auto zu haben damit man nicht ganz so einsam im Stau auf dem Rückweg steht. Vielleicht hat ja noch jemand Lust.

Grüße Johannes

Bergfuzzi

Zitat von: gemse78 am 05.01.2009, 21:15
Nur was bräuchten wir an Material? Schneeschuhe? Tourenski oder was auch immer?

Servus Johannes

I hob de Schneeschua und des moi a de Steigeisen dabei....... >:D

Gruß Ralf

gemse78

wenn man beides nicht hat sieht es wohl eher schlecht aus das ich mitkommen kann oder? ???

Bergfuzzi

Zitat von: gemse78 am 06.01.2009, 09:18
wenn man beides nicht hat sieht es wohl eher schlecht aus das ich mitkommen kann oder? ???

s´problem is das oise so vereisd is...... ::)
schau moi do wias gwesen is.......Geigelstein Wanderung
i geh moin an Zwiesel vo Jochberg aus aufi, dann woas i mehra wias do ausschaud....... :D

Gruß Ralf

Bergfuzzi

Zitat von: Bergfuzzi am 06.01.2009, 10:00
i geh moin an Zwiesel vo Jochberg aus aufi, dann woas i mehra wias do ausschaud....... :D

do is da Link Zwiesel

hob do heid mid oana gred, de warn gesdan aufan Hochstaufen.
de san vo Adlgaß Nordseitig aufe, de warn mid Steigeisen und Eispickeln undawegs.

Zitat von: gemse78 am 06.01.2009, 09:18
wenn man beides nicht hat sieht es wohl eher schlecht aus das ich mitkommen kann oder? ???

Warscheinlich werds bis zum Grat geh....... ::)
Vermutlich an Grad entlang vereisd und Blankeis... :o... oiso wern de Schneeschua undn bleibm.
i würd abraten, an Zwiesel konsd geh...... #cheesy#

Bild 1: Blick zum Hochstaufen vom Zenokopf
Bild 2: Der Grat zwischen Zenokopf und Mittelstaufen

gemse78

Zitat von: Bergfuzzi am 07.01.2009, 18:28
Zitat von: Bergfuzzi am 06.01.2009, 10:00
i geh moin an Zwiesel vo Jochberg aus aufi, dann woas i mehra wias do ausschaud....... :D

do is da Link Zwiesel

hob do heid mid oana gred, de warn gesdan aufan Hochstaufen.
de san vo Adlgaß Nordseitig aufe, de warn mid Steigeisen und Eispickeln undawegs.

Zitat von: gemse78 am 06.01.2009, 09:18
wenn man beides nicht hat sieht es wohl eher schlecht aus das ich mitkommen kann oder? ???

Warscheinlich werds bis zum Grat geh....... ::)
Vermutlich an Grad entlang vereisd und Blankeis... :o... oiso wern de Schneeschua undn bleibm.
i würd abraten, an Zwiesel konsd geh...... #cheesy#

Bild 1: Blick zum Hochstaufen vom Zenokopf
Bild 2: Der Grat zwischen Zenokopf und Mittelstaufen

in diesem fall ist es besser wenn ich dir absage und dir bei traumhaftem wetter viel spass wünsche und das du gesund wieder unten ankommst. wenn ich dementsprechende ausrüstung habe werde ich mich sicherlich bei dir für die eine oder andere tour anschliesen.

grüße johannes

faxe318

Ich würd mir an Deiner Stelle Grödeln kaufen, die kosten und wiegen nicht viel und zusammen mit Stecken geht da schon sehr viel im Winter.

Bergfuzzi

Griaseich

Woid ja heid an Hochstaufen aufi...... 8)
Is leider grod a Versuch g´worn........ :'(

Bin bis undan Mittelstaufen kemma, wo dann da Grat o´gfangd hod.
Bin nu a stigal weida, am Anfang scho stellenweise Blankeis. Bis vor de Steilflanke wos zum eine quern g´wesen war,
do war dann Schluß.... :o An der Stelle hom dann a de Andern olle, wo nu kemma san a odrad... :-\
san zwar grod ca. 20-25 Meter, aba rechds geds hoid a paar 100 Meter obe......... :o :o :o
War aba trozdem a schene Tour und i kim wieda........ >:D

Bild 1: Blick zum Mittelstaufen
Bild 2: Zeno und Zwiesel
Bild 3: Und Schluß